Reklamační řád
Formulář pro uplatnění reklamace
Formulář pro uplatnění reklamace
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.original-perly.cz
Společnost: Ing. Mária Petrovičová
Se sídlem: Dlouhá 314, 251 64 Struhařov
IČ/DIČ: 07793430
E-mailová adresa: famosa@famosa.sk
Telefonní číslo: 776 385 139
(Následující požadované údaje doplní zákazník)
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne
jsem ve Vašem obchodě www.original-perly.cz
vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže).
Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:……………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání:
- Číslo objednávky:
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem………………………………..
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. - Jméno a příjmení spotřebitele:
- Adresa spotřebitele:
- Email:
- Telefon:
V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)
(podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. (*)
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.